28 Nisan 2017 Cuma

BİR FİLM BİR ŞARKI

         
        Gizem düşünüyor bir etkinlik yapmış. Kendisi Nisan ayında izlediği filmi ve en çok dinlediği şarkıyı paylaşmış. Beni de etkinliğe Sonbahar Kedisi davet etti. Bu benim katıldığım ilk etkinlik.


        Bir kedi buldu ve hayatı değişti (Kediler plansız bir araya geldi)

         Bu ay izleyip oldukça etkilendiğim bir film Sokak Kedisi Bob.  Gerçek bir hikayenin kahramanının bizzat kendisinin yazmış olduğu  kitaptan uyarlanmış bir film. Kitabını okumadım ancak filmin hikayesi beni oldukça etkiledi.

       Kötü bir çocukluk ve aile hayatı sonrası uyuşturucu bağımlısı olan James Bowen, bir gün sokakta bir kedi bulur ve tüm hayatı değişir. Öyle ki sokaklarda kedisiyle şarkı söylerken, insanlar tarafından ilgi görür, gazetelerde hakkında yazılar çıkar. bu kedi ile birlikte bağımlılıklarından kurtulur. Yeni bir hayata adım atar. Siz de biraz rahatlamak ve umut görmek istiyorsanız bu filmi izlemelisiniz.





          Bir şarkı dinledim  (Aslında bir çok şarkı dinledim)
   
          Sizi, fırsatınız olur da bakabilirseniz Google Plus'taki Müzik Koleksiyonuma davet etmek istiyorum. Linke ya da resmin üstüne tıklayarak koleksiyonuma ulaşabilirsiniz.

           
               Youtube kanalım da var fakat tüm şarkıları henüz oraya atamadım. Zamanla aktarmayı ve yeni şarkılar da eklemeyi düşünüyorum. deryada damla linkiyle müzik listelerime ulaşabilirsiniz.

                

15 yorum:

  1. Bende Bir Problem Var' a bu aralar takmış durumdayım, müzik listenizde görünce sevindim nedense.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten orada da takıntılarım var diyor. Ondan mı acaba?:) Ben de çok severek dinliyorum. Hatta tekrar tekrar dinliyorum :)) Sanırım ben de...

      Sil
  2. Yaaa ben bu filmi mutlaka izleyeceğimm

    YanıtlaSil
  3. Filmin konusunu beğendim.İzlerim diye düşünüyorum en kısa zamanda.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyirlik ve yaşama sevinci verecek türden bir film. Sen de sağol.

      Sil
  4. Gerçek hayattan olması çok etkileyici. Rast gitmiş , yolunda gitmiş her şey.
    Güzel film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek bir öyküye dayanması beni çok etkilemişti zaten. Rast gitmesi değil de insanın kendini bir kedi için bile olsa önemli hissetmesi.

      Sil
  5. Filmin konusu umut verici gerçekten. YouTube kanalın olduğunu bilmiyordum. Bol aboneler 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuda ihtiyacımız var. Google müzik koleksiyonumdakileri orada da listelemeye başladım. Abone olan olur mu bilmem:)

      Sil
  6. Filmin konusu gerçekten ilgi çekici. İnsanı hayata bağlayan bir can ya da uğraşı olmalı.

    YanıtlaSil
  7. Bir grup önerisi olarak şunu, şuraya bırakıyorum. :)
    https://www.youtube.com/watch?v=VqoyKzgkqR4&list=PL6S77HDqA7patkr6VfHxsTKKXFv6fv1dq

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cihazdan linke ulasamiyorum. En yakin zamanda dinleyecegim:)

      Sil
    2. Dinledim eğlenceliymiş.

      Sil