10 Nisan 2017 Pazartesi

MARKA MİM'İ

     Bu da benim ilk mim'im. Mim olayı önceleri pek bir garip geliyordu bana. Fakat bloglar arası diyalog için güzel bir etkinlik olduğu söyleniyor. Deeptone'nun başlattığı marka mim'ine Fulya Erdoğan sayesinde dahil oldum. Şimdi ben de arkadaşları mimleyeyim diye düşündüm fakat neredeyse herkesi, sağ olsun mim'lemiş :)


Sevdiğimiz markalar. Bi düşündüm de ben Bim ürünlerinden yanayım. Tam bana göre, uygun fiyatlı, kaliteli olduğunu düşünüyorum. Pahalı ürünlerde gözüm yok:)


1. Kuru fasulyede Saban vazgeçilmezim.




2: Güldal temizlik için mikemmel :)




3.Başka ne olabilir bakayım. Yoğurt ve süt ürünlerinde de kesinlikle Dost diyorum.




Ben de tüm okuyanları mimlemiş olayım. Buyurun, sizin tercih ettiğiniz markalar neler? Kolay gelsin.

37 yorum:

  1. Bim ekonomik olmanın adreslerinden biri.:)Benim mime de beklerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen geliyorum. Eğlenceliymiş bu mim işleri:)

      Sil
  2. bende sevdim bu marka mimini:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E sen de yap hadi. Ben de seni mim'lemiş olayım.

      Sil
  3. Dost'un yoğurtları güzel gerçekten... Bu mimde bende varım :)

    YanıtlaSil
  4. Dost yoğurt iyidir :)

    YanıtlaSil
  5. Aynen yoğurt dediğin dost olmalı :)

    YanıtlaSil
  6. Son zamanlarda Bim ürünleri baya duyulmaya başlandı. Birkaç kez Dost'un ayranını içmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz hep oradan alıyoruz. Çok mutluyuz. Hep derim, Dost önemli:) Seni de her zaman beklerim gel buyur.

      Sil
  7. ay bim çok severim hatta öğlen bile alışveriş yaptım. mesela müsli düzenli alıyorum. dost ta evet, mozaik pasta da güzel, donmuş ürünlerdeki etler deee :) bi de çok ucuz bim yaa :) bi deeee sen aramıza hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bak biraz dusununce ortak adigimiz ne çok urun varmis. Musli hariç. Ben ucuzcuyum. Ucuz olsun benim olsun:) Hoşbulduum:)) Sen de iyi ki geldin.

      Sil
  8. Bunlar sanıyorum bim ürünleri aslında yakında bimde var hatta alt katımda da büyük bir market var ama ben alışveriş yapmaktan nefret ediyorum. En iyisi ben yazıyorum kullandığım markalar belli zaten eşim alıp geliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle esi tebrik ederiz biz. Eger istersen senin de tercih ettigin markalari ogrenmek isteriz. Yine gel.

      Sil
  9. Ben de mimliyim ama ben biraz mim tembeliyim.

    YanıtlaSil
  10. Oyle mii? Benim icin yeni ya sanirim ondan hemen yaptim:) Yorum ici teşekurler. Vakit buldukca gel.

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Fiyatları diğer marketlerde satılan marka ürünlere göre daha uygun oluyor. Tüm ürünler için geçerli diyebilirim. Geçenlerde bir marketten salça almıştım indirimli diyordu. Bim'deki fiyatı 1,20 lira daha düşüktü. Markası Yurdum'du tüh dedim keşke onu değil de bunu alsaydım, bunun gibi işte:)

      Sil
  12. Açıkçası marka farketmeksizin sıcak ve hazır nazır olan makarnadır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makarna gibisi var mı? Her çeşidini çok severim. Ziyaret ve yorum için teşekkürler. Sen de makarna üzerine bir yayın yap istersen

      Sil
  13. Çok güzel bir olmuş doğrusu çok beğendim :)

    Takipteyim seni de bloglarıma beklerim...

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki hemen geliyorum. Yorum ve ziyaret için teşekkürler.

      Sil
  14. heeey son yazıma bi baksan yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum:) Allah Allah ben neden bazı yayınları kaçırmaya başladım acaba?

      Sil
  15. Bir gün sırf şu dost yoğurt için bime gireceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En doğrusunu yaparsın:) Yorum ve ziyaret için teşekkürler.

      Sil
  16. Deep tone dan geldim en sevdiğim yoğurt dost yoğurt diyenlerdenim bende :) bana da beklerim sevgiyle kalın... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam:)) Öyleyse hemen geliyorum. Yorum ve ziyaret için teşekkürler.

      Sil
  17. Merhaba:) Tam bir teknoloji özürlü olduğum tekrar onaylanmış oldu. Birkaç kere yorum yapmaya çalıştım yazılarına ve yapamadım. Meğer yorum yapma seçeneğini belirtmek gerekiyormuş. Vallahi rezalet! Bir insan bu kadar mı beceriksiz olur... Benim marka mimim komple yiyecekti. Ben de dost ürünlerine değinmek istiyorum:) Sütü de çok güzel, denediniz mi?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Yorum panelini değiştireli çok olmadı sağolsun Profesyonel Blogger bir eklenti paylaşmış. Daha önce sadece plustan yorum yapılıyordu.
      Birkaç kere yorum yapmaya çalıştım..." cümlesi beni kalbimden vurdu:) Çok sevindim yani. Dost dedin mi başka işte :) Hepsi ayrı güzel canıııım:)
      Yorum ve ziyaret için çok teşekkürler

      Sil
    2. :))) rica ederim, ne demek

      Sil
  18. Saban haricinde bildiğim ama kullanmadığım markalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene bi pişman olmayacaksin:) Saban da ozellikle aşure yaparken hic sorun cikarmayan bir marka.

      Sil
    2. BİM'e yolum düşerse Saban'a bakacağım o zaman :)

      Sil