11 Temmuz 2017 Salı

ADRİANA LİMA VE METİN HARA AŞKI



              Magazin gündeminden bahsedeyim istedim bugün. Bence yılın magazin olayı, Adriana Lima ve Metin Hara aşkı. 

              Öncelikle Adriana Lima kimdir onu bir konuşalım. Kendisi güzelliğiyle ün salmış, her defilede aranan, dünyanın en güzel kadınlarından biri. Bence ilk beşte. Onu Acun'un düzenlediği yarışmalara konuk olarak gelmesiyle Türkiye olarak tanıdık gibi geliyor. Orada sempatik, doğal ve oldukça samimi tavırlarıyla ülke olarak sevdik. Şahsen ben onun gerçekten güzel bir insan olduğunu düşünüyorum. Onun aynı zamanda çok iyi bir insan olduğunu hissediyorum. Fakat bahtı güzel mi? değil. Birçok kadın aldatıldığında, "Sorun sende değil bak Adriana Lima bile aldatılıyor" diyerek teselli verdik.

              Dün birkaç yerde adını duyduğumda "Ne olmuş?" dedim. Bir de baktım ki Metin Hara ile sevgili olmuşlar. Yani dünyada o kadar adam varken, bu kadın neden başkasını değil de Metin Hara'yı seçsin değil mi?

              Metin Hara'yı ilk olarak bir televizyon programında izlemiş ve onun hakkında da çok pozitif bir enerji almıştım. Aslında fizyoterapist, dinlediğinizde kendinizi huzurlu hissediyorsunuz. O günkü programda söyledikleri dikkat çekiciydi. "Benim anlattıklarım tamamen bilimsel. Modern tıbbın tedavisine destek türünden. Artık ben fizyoterapistin yardımına ihtiyaç duyulmayacak türden bir hayatı anlatıyorum. İnsanlar kendi mutluluklarına odaklanmadan ve doğru yaşamadan kendilerini iyi hissedemezler. Birçok bedensel hastalığın gerçek sebebi olumsuz düşünce yapısı. Onu düzelttiğinizde belki de doktorlara ihtiyaç duymayacak hale geleceksiniz." Birebir ne söyledi tam olarak hatırlamıyorum fakat benim anladıklarım ve hatırladıklarım bunlara benzer şeylerdi. O gün bu çocuk ileride çok önemli bir yere gelir diyordum. Yaşı çok küçüktü, fakat dinlediğinizde çok olgun ve aynı zamanda da zeki biri olduğunu fark ediyordunuz. Pozitif bakış açısı ve zekası etkilemiştir diye düşünüyorum. Zeki bir adam her kadını etkileyebilir bence. Adriana Lima açısından düşünürsek zaten etrafındaki erkekler dünyanın en yakışıklı adamları. Fakat seçimlerine dikkat ederseniz çok yakışıklı adamları tercih etmiyor. Dış görünüş hep ikinci planda kalıyor.

              Eski eşi mesela, yakışıklı erkek kategorisine girmiyor. (Keşke düzgün bi adam olaydın be!)


              Eşinden ayrıldıktan sonra seçtiği adam ise;


               Kadının güzelliğinin yanında bu adam da çok geride kalıyor. Kısa bir süre sonra ayrılmışlar haberlere bakılırsa. Ondan sonra da ne kırmızı halılar gördük hiçbirinde yanında yakışıklı bir adamı bırakın, eşlik eden bir adamı bile görmedik kendisine. Baktı olmuyor "Yalnızlık daha iyi" dedi demek ki. Soranlara da zaten "Ben artık kendi mutluluğumu düşünüyorum, kendimle evliyim" gibi bir şeyler söylemiş. İşte o sözler, yani kendi iç huzurum için bir "Yol" arıyorum gibilerinden bir şeyler derken bizim fizyoterapist Metin Hara'yla karşılaşıyor. Belki de karşılaştıktan sonra böyle konuşmaya başlamıştır kim bilir:)

              Bu kadının erkekten yana yüzü hiç gülmedi. Umarım bu kez aynı şey olmaz ve birlikte mutlu olurlar. Bu aşk hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

              Peki siz önce neyi önemsersiniz?  Seçimlerinizi en çok ne belirler?

Not: Fotoğraflar Google görsellerden alıntıdır.

25 yorum:

  1. Metin de yakisiklilar kategorisine girmiyo ilk once sakalinin ve sacinin rengi itici aslinda o remk sakalda daha itici oluyor ben ols sakal tutmazdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tespit. Dünyanın en yakışıklı adamı değil fakat dünyanın en güzel kadınının kalbini çalmayı başarmış:)

      Sil
    2. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  2. Hiç tanımıyorum Metin Hara denen kişiyi ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam. Tanınması gerekmiyor işte kadın için:) Yorum için teşekkürler.

      Sil
  3. Metin Hara cok yakısıklı olmayabilir ama digerlerinden cok daha iyi oldugu bi gercek. Dusununce sonunda dogru olanı bulmus olabilir. Bence Türk erkekleri her anlamda avrupalı erkeklere bin basar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ne güzel yorum geldi:) Sonunda biri fikrini tam olarak söyledi yahu:)) Ben de daha iyi olduğunu düşünüyorum. İnşallah sonunda mutlu olur. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  4. Sanırım birbirlerinin yanında kendilerini iyi hissettiler.
    Umarım keyifle yaşarlar aşklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan yanında iyi hissedeceğin birini bulmak zaten:) Umarım öyle olur. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  5. Bu haberi gördüğümde çok şaşırmıştım. Mutlulukları daim olur inşallah, ne diyelim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes için şaşırtıcı oldu. Gündem olması da bu yüzden. Hem Türk olması, hem de standartların üstünde yakışıklı, kategorisine girmeyen bir erkek olması sebebiyle gündem oldu. Her zaman dediğim gibi önemli olan dış görünüş değil, yeterli değil en azından, zeka ve iyi bir karakter en çok aranan olmalı bu kadın umarım bu kez doğru insanı bulmuştur. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  6. İlk magazin haberlerini kardeşimden alıyorum hep. İnanmamıştım ama doğruymuş meğer. Ne diyelim bize de tebrik etmek düşer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Biz de tebrik ediyoruz. Yorum için teşekkürler:)

      Sil
  7. Görünce oldukça şaşırmıştım. Tabi bizden birinin yabancı bir ülkeden birini bulması hele de dünya standartlarında güzel kabul edilen birini bulması daha da şaşırtıyor. Ne diyelim hayırlısı olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin Hara için konuşacak olursak, karşılaşmayı ve sonraki diyalogları iyi değerlendirmiş olmalı. Adam zeki ve iletişimde çok başarılı, hakkını teslim etmek lazım:) Yorum için teşekkürler.

      Sil
  8. Metin Hara'nın kitabı elimde hala sürünüyor. Tedx videosunu izlemiştim. Bence bu konudaki rolüne iyi girmiş. Adriana Lima belki de ne istediğini bilmiyordu.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı kötü mü diyorsun? Okumadığım için yorum yapamıyorum.
      Kadının, geçmiş beraberliklerinden yeterince yüzünün gülmediği bir gerçek.
      Çok zengin ya da çok daha standart üstü biriyle de olabilirdi. Onun için çok zor olmasa gerek:) Bakalım bu kez ne olacak? Yorum için teşekkürler.
      Konu dışı ama, yeni yayının ne zaman?

      Sil
  9. yabancı kızlar türk erkeklerinin kabalığını ve kıskançlığını seviyor. yabancı erkekler çok fazla uygar olduğu için kızlar sert davranan erkek istiyor. bizim erkeklerin magandalığı onlara çok çekici geliyor işte. örneğin, rus ve ingiliz kızları özellikle kürt erkeklerine bayılıyor. ayrıca, limadan güzel dört kişi kim sölesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bizim erkekler aynen dediğin gibi fakat Metin Hara o genellemeye dahil değil, daha duygusal ve nazik biri. Bu aşk hakkında sonradan olumsuz bir fikre kapıldım. Plus yorumlarda yayınlamıştım. Reklam değilse de içime bir kurt düştü. Hayırlısı olsun.

      Neyse onu boşver de diğer güzel dört kadın, biri ben, biri sen, biri de... o adının söylenmesini istemiyormuş:))

      Sil
    2. https://plus.google.com/u/0/+deryadadamla/posts/BatJTeR6okb?cfem=1

      Özetle; çekilen videoda ilk başta (zaten diğer kısmını izlemedim) Metin Hara izlendiklerini gördükten sonra dönüp Adriana Lima'yı öpüyor. Bu hareketi bana göre refleks ya da hesapsız bir hareketmiş gibi gelmedi. Samimi gelmedi. Bilemiyorum tabi. Fakat o bakışta, gerekirse evliliğe kadar oynarım der gibiydi. İnşallah yanılıyorumdur.

      Sil
  10. Adama helal olmuş. Kadını tavlamış mı tavlamış 😉 Gerisi boş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söze ne denir:)) Bir de bakıyormuşuz, kadınları etkileme sanatı isimli bir kitap sunmuş piyasaya. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  11. Proje diyenler oldu ama ben inanmıyorum öyle olduğuna. Adriana'nın hiçbir çıkarı yok. Hem Ayşe Arman'ın bir yazısını okudum, Metin Hara orada her şeyi çok güzel anlatmış bence. Resmen tavlamış işte. Altında başka bir şey aramaya gerek yok. Ama bayağı gündem oldu:)) Ben de bununla ilgili bir şey yazdım:)) Vaktin olursa bakarsın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sonradan olumlu düşüncem biraz zedelendi yalnız. Yukarıda yazdıklarımın üzerine blogda yeni yayın paylaşmadım faka Plus'ta paylaştım. Yukarıdaki yorumlarımda da belirttim. Adriana Lima'nın samimi olduğuna inanıyorum da Metin Hara biraz daha farklı. Reklam değilse de bilemiyorum başka bir şey var onda. Hemen gelip bakıyorum. Yorum için çok teşekkürler.

      Sil